Betalingsmogelijkheden - Verzenden en retourneren               

Verzenden en Retourneren

Verzenden:
Wij versturen uitsluitend binnen Nederland. Zendingen buiten Nederland kunnen alleen verzonden worden als u akkoord gaat met het daarvoor geldende tarief, deze tarieven kunt u bij ons opvragen via athome500@gmail.com
Al onze pakketten worden in principe binnen 2 tot 5 werkdagen na ontvangst betaling bij u thuis bezorgd mits: op voorraad, wij dicht zijn i.v.m. vakantiesluiting of eventueel vertraging hebben door grote drukte. Bestellingen na 15:00 uur worden de volgende werkdag in behandeling genomen. De verzendkosten staan veelal vermeld bij de artikelomschrijving en altijd op de afrekening (bevestiging per mail en factuur) van het aangekochte artikel(en).


Bezorgservice
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden zal het een dag later nog een keer worden aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging. Bij het opgeven van het adres, mag het afleveradres ook afwijken, bijvoorbeeld een werkadres, buren of een familielid.
Bent u bij de tweede aanbieding ook niet thuis dan ontvangt u een bericht in uw brievenbus met daarop de vermelding waar u de zending kunt ophalen. Deze moet u dan binnen 3 weken worden opgehaald op het betreffende adres.

Bedenktijd - Zichttermijn
Koopt u een product op afstand dan begint de bedenktijd één dag nadat u het product hebt ontvangen. Bij een koop of afstand is de bedenktijd zeven werkdagen. Zaterdag, zondag en feestdagen tellen dus niet mee. Een uitzondering is van toepassing indien wederpartij mondeling of schriftelijk melding maakt van een niet realistische verwachting of eis aangaande het aangekochte artikel.

Omruilen
Artikelen kunnen alleen worden omgeruild indien; niet gebruikt en in ongeopende verpakking. 

Reclamaties & retourneren: (incomplete of manco levering)
Controleer uw bestelling direct na ontvangst. U kunt uiterlijk tot 24 uur (inclusief weekend en zon- & feestdagen) na ontvangst schriftelijk of per Email reclameren. Reclamaties na deze tijd worden door At Home Deco niet meer in behandeling genomen tenzij andere oorzaken ten grondslag liggen die duidelijk niet door uw toedoen veroorzaakt zijn. Heeft u binnen 24 uur melding gemaakt van een incompleet of defect artikel dan geldt dat het product binnen 8 dagen na ontvangst weer in het bezit dient te zijn van At Home Deco. In ongebruikte staat. 

Uitzonderingen Retourneren:
Artikelen die besteld zijn door bedrijven of gebruikt worden voor zakelijke doeleinden. Artikelen die al dan niet via de webshop met een speciale korting worden aangekocht of speciaal voor u besteld/gemaakt zijn.

Procedure retourneren: (klachten & manco levering)
Maak foto's en of een filmpje van het betreffende product en de eventuele mankementen. Mail dit in combinatie met alle informatie/klacht naar ons e-mailadres: Email, onder vermelding van MANCO/RETOUR en bijbehorend ordernummer. U ontvangt van ons een melding met daarin het bericht dat uw manco/retour zending al dan niet is geaccepteerd. Indien goedgekeurd, kunt u het product retourneren. U krijgt, indien het defect onder de garantie valt, kosteloze reparatie aangeboden of indien het artikel niet te repareren is, eenzelfde artikel retour gezonden. Valt de schade buiten de garantie worden er kosten in rekening gebracht. In dat geval vergoeden we ook geen retour verzendkosten.

Voorwaarden retourzending

  • Maak vooraf duidelijk schriftelijk of per Email kenbaar dat u een retourzending gaat versturen. Voeg een kopie van de aankoop factuur samen bij het artikel in de verpakking.
  • Stuurt u een vooraf aangemeld artikel binnen de bedenktijd retour en wij constateren bij retour ontvangst een niet vooraf kenbaar gemaakte manco - fout - defect - kapot artikel, dan nemen we in principe dit artikel niet retour. Tenzij aantoonbaar vaststaat dat u niet de veroorzaker bent van de schade.
  • Wij verzoeken u het pakket voldoende te frankeren. Pakketten die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn worden niet geaccepteerd en gaan via de koerier weer retour afzender.


Verpakking retourzending

  • De artikelen moeten verpakt zijn in de originele en onbeschadigde verpakking.
  • De verpakking mag niet beschreven en/of met stickers beplakt zijn.
  • Het artikel mag niet beschreven en/of met stickers beplakt zijn.
  • At Home Woondecoratie accepteert niet dat er wijzigingen en/of modificaties zijn toegepast op de door ons geleverde artikelen.
  • Mochten er onderdelen ontbreken dan heeft At Home Woondecoratie het recht om deze in rekening te brengen.

Het eventueel verzekerd verzenden van uw product is geheel voor rekening van de afzender. Vermeld bij een Retour zending uw bank- of gironummer, zodat wij de verzendkosten, met een maximum volgens onze verzend tarieven, terug kunnen storten op uw rekening. Een uitgebreide klachtomschrijving bij het aanmelden van uw retour zending voorkomt onnodige vertraging bij de afhandeling.

 

 

 


CADEAU SERVICE

Cadeautje? Met onze cadeau Service zorgen wij ervoor dat uw bestelling keurig verpakt en met persoonlijk kaartje aan komt.

Meer informatie over onze Cadeau Service vindt u hier